8 PE-punten
€ 1195
Utrecht
9 oktober
Plekken beschikbaar: 18
Nu inschrijven

Algemene informatie

8 PE punten

€ 995,- leden

Utrecht – Berlijnplein 524

9 oktober 2025

Plekken beschikbaar: 18

Meer informatie?

Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog vragen? Dan kunt u contact opnemen via:

E-mail:vrc@vrc.nl

Telefoon: 020 240 1100

Algemene informatie

Vergroot je waarde door de impact van projecten effectief te communiceren en daardoor de strategische waarde van de organisatie te versterken.

Over de docent/spreker

Rowan Hordijk is ervaren in kwalitatieve impactanalyse, zowel als onderzoeker bij het (voormalige) AMC Amsterdam, alsmede als impact ondernemer. Hij is corporate antropoloog en ex-EY, en vanuit zijn bedrijf Zichtbaar Impact helpt hij organisaties hun impact effectief te communiceren. Dit maakt hem een goede trainer om finance professionals te helpen ook de impact van hun organisatie zichtbaar te maken op een kwalitatieve wijze.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/rowanhordijk/?locale=nl_NL

Voor wie?

Bestemd voor Register Controllers die hun rol als strategisch partner binnen de organisatie willen versterken door de toegevoegde waarde van projecten te herkennen en deze duidelijk over te brengen aan stakeholders.

Resultaat

Na afronding van deze cursus beheerst u de volgende leerdoelen en vaardigheden:

U kunt de impact van uw organisatie analyseren, structureren en weet wat hiervoor relevante data zijn.

U kunt een impact-kader op maat ontwikkelen.

U kunt een plan van aanpak opstellen middels de ‘cirkel met impact’ methode.

U versterkt uw presentatievaardigheden om zo impactvolle resultaten te delen met stakeholders.

Programma

Veel organisaties hebben moeite om de impact van hun activiteiten duidelijk te maken aan stakeholders. Dit belemmert strategische besluitvorming en het verkrijgen van steun voor projecten. De cursus ‘Maak je Impact Zichtbaar’ helpt professionals om kwalitatieve onderzoeksmethoden toe te passen en impact effectief te communiceren. Deelnemers leren impact-kaders ontwikkelen, relevante data verzamelen en analyseren en hun bevindingen overtuigend te presenteren.

Dit versterkt hun rol als strategische partner binnen de organisatie en helpt om de toegevoegde waarde van projecten en activiteiten duidelijk over te brengen. Er wordt gewerkt met praktijkvoorbeelden.

Voorbereiding

Er is geen voorbereiding nodig

Cursusagenda